FruAndersson

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Andersson - 17 december 2010 22:28

Har nog fått ett nytt favoritbarnklädesmärke. Danska "Me too" gör färgglada kläder som passar min smak. Nyaste fyndet till lillplutten - en fleeceoverall som är perfekt för honom att ha i åkpåsen i vagnen. Tradera är la bra ändå :-)


  

Av Andersson - 17 december 2010 22:13

Dessa foton är tagna i höstas när vi skulle ner på stan. Försöker påminna mig om att ta med kameran vid olika tillfällen för det är ofta man ser saker när man är ute och går som man vill fotografera.


  

       

Av Andersson - 17 december 2010 14:33

... intalar jag mig själv varje år, men vem är det som alltid varje år yr runt på stan för att hitta den sista julklappen dagen innan julafton om inte jag. Slår vad om iaf. Kanske kan se detta som en veckans utmaning - att hinna bli klar liiite tidigare. Det skulle va skönt iaf.


Eftersom jag är en fanatisk julälskare är snö på julafton väldigt viktig för mig. Jag kontrollerar ideligen att snön ligger kvar utanför fönstret, att det helt plötsligt inte har slagit om till plus, för detta vore ju katastrof! Nu när det varit snö så länge så vore det ju inte konstigt om den smälter bort dagen innan julafton (tänker pessimisten inom mig) Let it snow!!!! 


  


        

Av Andersson - 17 december 2010 12:57

Jovisst serru... nu är Fruandersson på G med sin blogg. Håller på att lära mig detta ännu och känner mig lite vilsen med hur det "ska" se ut. Jag trevar mig fram än så länge i denna djungel av för mig nya begrepp. Vi får se.. så småningom ska jag väl lära mig detta tycker jag. Återstår att se!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards