FruAndersson

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Andersson - 22 december 2010 11:51

Nu börjar jag faktiskt lära mig den här sidan. Voila! Nytt utseende på min sida! Ny header, toppbild eller vad tusan det nu heter. Inte så julig kanske men va tusan allt kan man ju inte få med.

Kan med stolthet säga att jag är färdig med alla inköp, och det är inte ens julafton än!  Alla klappar och mat är inhandlat och paketen är ivägskickade till Tomten :-)

Min kära man har gjort det till en tradition att själv hugga (stjäla) en gran varje jul så idag kom han hem med den glesaste ruskan jag sett hittills. Var det här det bästa du kunde hitta? Utropade jag, och ja det var det tydligen. Fast jag slår vad om att det runt just den granen stod flera finare granar bara det att han inte såg dem eftersom han får så förbannat bråttom när han ska hugga (stjäla) den han först sett. Hoppas att den håller uppe några kulor och lite glitter iaf och gärna ett ljus om man får lyxa till det.

 

"Granen står så gles och grann i stugan, granen står så gles och grann i stugan, trallalala lalallalalla lalallalallalalalla!"

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards