FruAndersson

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Andersson - 27 december 2010 21:07

Jag bara ääälskar dessa ursöta figurer Prick och fläck. Såg dem först som barnböcker men de finns även som mini-tvserie. Jag såg en del av ett avsnitt för några dagar sedan.. måste ha! Finns figurerna att köpa ska jag göra det. Tänk om de fanns att köpa som gossedjur till barnen! Ahahaaa me want!



  

Av Andersson - 27 december 2010 15:09

  


Samuels fot-tomtar som vi gjorde på öppna förskolan innan jul. Fina va?

Av Andersson - 27 december 2010 15:05


 

Saga och Samuels fina julklappar  

Av Andersson - 27 december 2010 10:53



Jag blir så förundrad över mina kära barn. Samuel är helt överförtjust i sin storasyster. Så fort hon börjar latja med honom så skiner han upp som en liten sol. Hon har än så länge inte visat minsta tecken på avundsjuka utan är tvärt om helt underbar mot sin lillebror. Hon pysslar och pratar med honom, kramar och pussar och rycker gärna in när nappen har ramlat ur. Det vänder kanske den dagen han börjar sno hennes leksaker men än så länge är de i alla fall världens bästa syskon! Idag fick hon för sig att han ville se på Shrek så hon drog hans babysitter ända till tv:n så han också fick se. Sen satt de där sida vid sida och tittade. Bra filmval med förresten! Bara äääälskar sista shrekfilmen. Rumpelstiltskin har de ju bara gjort för bra, hmm undrar vem det är som är hans röst i engelska varianten (som självklart är bäst). Ska jag googla på.

 

Idag gick Jonas ner på stan med Samuel och jag och Saga gick ut på pulkapromenad. Saga fick se en livs levande hackspett! Eller som hon först sa -en kraxsspätt! Det var populärt vill jag lova. Aldeles strax ska jag ge mig ut i mellandagsrean och se om jag kan göra nåt fynd. Får väl panik och åker hem igen för jag antar att hela eskilstunas befolkning ska ut och fynda med.









  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards