FruAndersson

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Andersson - 30 december 2010 22:59

En av mina Greenday favvos!!!



Av Andersson - 30 december 2010 20:42

Nu har lugnet lagt sig hos familjen Andersson. Det har varit en hektisk dag eftersom min kära man fyller 30 år idag! Hurra och puss min kära! Det har ätits smörgåstårta och druckits kaffe på löpande band men nyss åkte sista gästerna, mina föräldrar, och Saga och jag har slagit oss till ro i soffan och Jonas vid ena datorn.  Det är bara Samuel som envist kämpar för att hålla sig vaken. Han sov en liten powernap för en liten stund sen men sen vaknade han igen och han är dödstrött. Trots detta SKA han vara vaken till varje pris. Han sitter i sin babysitter och går lös på babygymet. I morgon är det nyårsafton och då kommer Anna och Johan med barn. Det blir trevligt som alltid. Gissa vad vi ska äta? SMÖRGÅSTÅRTA!!!

 

Idag kom det ett blommogram, till MIG!!! Tänkte att nu har det väl blivit nåt fel ändå, det ärju Jonas som fyller. Men den otroligt fina blomman var till mig! Det var min allra käraste bästaste Jenny som hade skickat en gott nytt år blomma till mig. Goa Jenny! Du är bäst!

 

Måste lägga in en bild på lillplutten som sov så sött i soffan igår kväll.

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards