FruAndersson

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Andersson - 8 januari 2011 15:01

Jajamän nu är den på plats! Nytt headerutseende! Du får jättegärna skriva en kommentar om du tyckte den blev bra eller inte. Alltid bra att få höra lite olika åsikter. Jag blev riktigt nöjd iaf för jag ville ha något som verkligen var jag. Allt jag tycker om fast väldigt kortfattat och i bilder då självklart. För det är ju verkligen som de säger, en bild säger mer än tusen ord. Jag skulle velat få dit Simons cat som tittar fram men fick inte riktigt till det tyvärr så det får bli en bild här istället. Gjorde ett litet ihopklipp av denna fantastiska katt   

 

  

 

Ikväll ska jaghem till Angelica och spela spel och snacka skit. Typiskt att man ännu inte kan ta sig ett glas, men det är smällar man får ta när man har en liten bäbis. Han får gott följa med och umgås han med. Min lilla gosplutt, han lät mamma sova riktigt bra i natt, vaknade bara någon gång. Han visste väl att mamma ville vara pigg tills ikväll *tss*. Nu ska jag njuta av min kopp med kaffe.

So long! Långkalsong!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards