FruAndersson

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Andersson - 9 januari 2011 16:31

Brukar oftast gömma mig bakom kameran

(ett bra knep för att själv slippa fotograferas)

 

  

Av Andersson - 9 januari 2011 14:48

Darh Vader har funnit sig till rätta i Samuels vagn. Elin kom med en liten present till lillplutten igår. Den hänger där och dinglar i vagnen och han tittar och tittar på den så den föll väl honom i smaken. Han fick tidigare låna en av Elins bäbis men nu har han en egen! Tack Elin!  

 

  

 

Igår var jag och Samme hemma hos Angelica och spelade lite spel och hade det trevligt. Kvällen gick jättefort och plötsligt var klockan halv ett och det må jag säga är mycket för en trött sliten mamma. Jag ser fram emot mitten på februari då jag och min kära man ska till Spakällan och bubbla, basta och få massage. Det var våran julklapp till varandra och jag längtar!!! Vi fick även lite pengar i julklapp så vi ska planera in ett restaurangbesök någon gång inom närmsta framtiden. Ni vet.. man måste vårda kärleken annars dör den. Det är oerhört viktigt tror jag, att man hittar på saker tillsammans och inte går dagarna i ända och nöter på varandra. Man måste ha saker att se fram emot men även att ha något att se tillbaka på och minnas. Ett annat värdefullt råd fick vi av Jonas morfar när vi gifte oss och det var att aldrig somna osams. Att reda ut tjafs och oklarheter om det finns sådana och somna fridfullt som vänner. Man ska lyssna på de äldre, de bär på så mycket kunskap och kloka råd.

 

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards