FruAndersson

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Andersson - 26 januari 2011 15:51

Fasiken, Foo fighters kommer till Stadion i sommar! VILL GÅÅÅ!!! Fast kan inte lägga pengarna på det den här månaden, får hoppas att det finns biljetter kvar lite längre fram helt enkelt. Det är så kul att ha en konsert att se fram emot, hade turen att se Green day två gånger på ett år förra året, me like, me like a lot!

 

  

Av Andersson - 26 januari 2011 13:19

Ikväll ska fru Andersson med make ut och käka tapas. Ja, Samuel ska ju med också då så klart men Saga får vara hemma hos faster och farmor. Tror hon kommer ha roligare där än med oss. Vanligtvis brukar hon få följa med men ikväll får bli ett undantag. Är det så att min kära man läser detta nu så kommer nog detta som en överrasskning men så du vet älskling... wheré going out tonight :-) Det är liksom det som är lyxen när man bor i stan, att man kan göra sådana här saker. Man ska ta tillvara på det goda i livet! "Det kostar så mycket att käka ute" skulle min man säga i det här läget, men det bryr jag mig inte om. Jag tar notan ikväll älskling! (tur vi har delad ekonomi) Som gifta måste man ju dessutom göra saker tillsammans, hålla kärleken vid liv! Papas tapas tror jag är bra på de :-)   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards