FruAndersson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Andersson - 3 februari 2011 14:48

En väldigt förvånad bebis som plötsligt vände sig till mage.. nej det nya läget såg inte bekvämt ut, inte med en kudde i ansiktet iaf, men glad kan man va ändå :-)

 

  

 

Ännu en stor nyhet är även att min plötsligt så stora bebis nu kan SITTA helt själv i soffan, fast med amningskudde runt sig som skydd då. Detta har medfört att han är en gladare bebis för nu kan han plocka saker runt omkring sig och framför allt.. han slipper LIGGA ner som ju är pest och pina :-) Just ja .. en sak till! Han låg på mage på mattan i köket och lekte med sin leksak, helt plötsligt hade han vridit tre kvarts varv! De ni! Här händer det grejer vill jag lova.

Av Andersson - 3 februari 2011 12:11

En liten gåva till dig min man.. knäppte ett kort och satte ihop detta till dig denna tråkiga och blåsiga dag. Puss!

 


  

Av Andersson - 3 februari 2011 08:22

Har kommit på att det kanske inte är så bra att ha en kategori som heter "fru Andersson shoppar loss" Min man läser ju för tusan bloggen och ser han allt crap jag köper får jag väl ett helvete här hemma ;-) -Vad har du NU köpt? kommer vara ett återkommande tema här hemma. Hmm.. kan man... liksom... låååsa en viss kategori för bara en person?   


  




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards