FruAndersson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Andersson - 9 februari 2011 10:23

Den här natten blev ingen rolig natt. Samme hade bök och stök. På morgonen låg han kvar i sängen och sov vidare och jag anade att något inte stod rätt till. Mjovisst, feber som ställer till det så klart. Men han har inte mycket, 38 grader än så länge iaf. Saga hade feber för några dagar sen så nu var det hans tur tydligen. Jag skulle egentligen ha varit nere på stan nu och käkat en god sallad med Anna och Elin men det sket sig. Det är som det är.. jag får nöja mig med min frysta pizzabit.

 

Kollade på Paranormal activity 2 häromdagen. Trodde den skulle vara läskigare än första men det vill jag inte påstå att den var. Någon gång hoppade man väl till men det blev inte mycket mer än så.

 

Fru Andersson lägger till några fler vuxenpoäng på listan för idag vankas det föräldrarådsmöte!

  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards