FruAndersson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Andersson - 13 februari 2011 19:08

Du kan va lugn... det är bara mina tänder som skallrar. Jag stack näsan utanför dörren men drog in den lika snabbt igen. Vad kallt det har blivit igen! Någon som har undgått? Fast... det är ju faktiskt bara februari än så länge så man får härda ut.

 

Fru andersson har sökt jobb. Utanför stan öppnar en ny förskola i höst och jag måste erkänna att jag är riktigt sugen på det där jobbet. Det är stor möjlighet att få vara med och utforma något helt nytt från scratch om man säger så. Tjänsten gäller till hösten och det är perfekt för mig eftersom jag planerat att börja jobba då. Jag var på en arbetsintervju till ett liknande arbete för nåt år sedan och det var masssooor med folk som hade sökt och jag lyckades komma till intervju så jag hoppas jag har en god chans till även detta. Surt nog var de tvungna tillsätta tjänsterna internt vilket gjorde mig skitsur som hade suttit två timmar i intervju och allt. De hoppades att jag skulle söka igen så... tadaaa, here I am! Give me a f_ing job! Fast fram tills dess ska jag njuta varje sekund av att vara hemma med min lille knubbsäl.

 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards