FruAndersson

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Andersson - 17 februari 2011 19:32

Familjen Andersson är rätt pissed off på Burger King kan jag säga.. Jonas drog iväg och skulle köpa mat till familjen + Moa. När han kommer tillbaka upptäcker vi att det saknas, inte bara en sak utan...

 

1. En pommes frittes

2. En mellan Cola

3. Tre dipper 

 

Bra jobbat B-King! Jonas rinde upp dem och de bad honom komma tillbaka och få helt ny mat inklusive presentkort. När Jonas väl var där fick han inget presenkort för personen han hade talat med tydligen inte hade befogenhet att skriva ut dem. Bra jobbat igen B-King! Jonas kände sig dessutom som värsta snyltaren då flera av personalen stod och råglodde surt på honom när han hämtade den nya maten. Undrar vem som ska stirra surt på vem! Hur fan kan man glömma en halv beställning liksom! När han väl var tillbaka hemma igen saknades det ändå en Cola. Fast vi hade fått lite extra mat så det fick väl kompensera.

 

Jaja... annars har dagen varit perfekt! Var ute hos Anna och vi tog en promenix till isbanan och Saga och Sonja åkte skridskor. Saga har åkt tre gånger nu och kämpar på riktigt bra fast hon har inte fattat det där med att glida ännu, hon tar sig fram med små hackande steg, men det kommer väl :-) Hon är duktig som tar sig upp själv när hon ramlar iaf, det är inte helt lätt med ett par skridskor på fötterna. Nehepp.. nu ska vi snart ner i biorummet och kika på ny film. BYE!

 

  







Av Andersson - 17 februari 2011 09:42

Sitter å pillar lite med bilder så här på morgonkvisten, vid lunch bär det iväg hem till Anna. Ska stanna till och köpa med mig lite käk från Vietnam kök. Litet pyttematställe efter vägen, men oooo så gott! Jag längtar! Efter lunch ska barnen få åka lite skridskor, måste ju passa på så länge det finns is :-)

 

Igår var jag på fotokurs och vi gick igen om bländare och slutare och övade på olika inställningar. Ska bli intressant för nästa gång ska vi öva på ljussättning. DET vill jag lära mig. Extern blixt å grejer. Samuel hade inte alls varit glad här hemma så jag skyndade mig hem efter kursen men då hade han självklart somnat när jag kom hem.

 

Slänger in en bild från morgonenes experimenterande...

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards