FruAndersson

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Andersson - 22 februari 2011 19:15

Hahaaa där satt den! Samuel sörplade i sig vällingen ikväll. Igår tvärvägrade han och det är inte första gången, i förrgår drack han upp allt. Det blir bingo ungefär varannan kväll alltså. I grund och botten har jag en önskan att allt det här med flaskan ska flyta på smidigt eftersom jag ska på fest nästa fredag. Jaja bort med pekpinnen nu, självklart kommer jag ta det lugnt med drickandet men det skulle kännas tryggare om jag visste att det flaskmatningen fungerade till belåtenhet när jag är borta.

 

Mitt tidigare inlägg handade om min kärlek till min dotter. För visst får man tycka att just sitt/sina barn är de underbaraste som finns i hela världen? Klart att alla tycker det. Som jag skrev.. hon är världens bästa Saga och jag blir så glad av att tänka på henne och att vara med henne, hon e min coola lilla tjej - min lilla idol! Precis som att jag vill att hon ska se upp till mig, ser jag upp till henne. Jag behöver inte förklara mitt tidigare inlägg mer än så. Sen att vi har tusen duster per dag förändrar ingenting, det är ju genom dessa barnet formar sin egen identitet och sitt sätt att vara. Nog om detta.. Jag har en idol till... gissa vem?

 

...

 

  

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards