FruAndersson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Andersson - 4 mars 2011 09:53

Idag blev det en riktig sovmorgon! Jag och barnen låg i sängen till åtta! Skööönt, kommer behöva all sömn jag kan få eftersom det ikväll vankas PARTYYYY!!! Fasiken va kul det ska bli!

 

Råttan gick inte med på mitt förslag, den är värre än någonsinn, den har väl bjudit in hela släkten nu skulle jag tro och är i full färd med att föröka sig dessutom. Man vet ju hur råttor är - de bli lätt fler, typ som kaniner. Urk! Tycker mig höra konstiga ljud hela tiden som jag inte hört förut. Go away! Leave us alone you ... you ... ugly rat!!!

 

Just ja! Idag ska jag med Anna och kolla på tatuering till henne... det blir hennes första och det ska bli spännande att se vad hon ska ha. Blev en 30-årspresent från mig och Elin till henne. Ska kolla lite och få inspiration till min nya med som jag planerar göra inom närmsta året.

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards