FruAndersson

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Andersson - 9 mars 2011 14:50

Måste dela med mig av detta filmtips. Jag såg filmen igår och måste säga att den var riktigt bra. Se Natalie Portman i the black swan!




Av Andersson - 9 mars 2011 14:25

Tidigare i bloggen skrev jag om ett jobb jag sökt som jag väldigt gärna vill ha. Jag har gått och funderat på om jag ska ta och ringa och visa mitt intresse men det behövde jag inte för idag ringde dom! Det började med att jag fick ett mejl. Trodde först det skulle vara ett sådant där "tack för att du sökt tjänsten som... men tyvärr har tjänsten blivit tillsatt..." osv men det stod att jag blivit utvald att komma på intervju och att de skulle ringa och boka tid inom kort. Som sagt, de ringde efter ett tag och nu är dag och tid bokad. Detta kommer bli en lika tuff intervju som förra jag var på känner jag för de kör samma system, först träffa fackliga representanter, sen chefer osv.. två och en halv timma är avsatt för intervjun!!! Precis som sist... de e bara å ladda och förbereda sig. Dessutom ska man på en informationsträff på tre timmar på fredag. Hej å hå liksom. Men jag är taggad... jag ska ha det där jobbet!


Det är dagens glada nyhet. Dagens tråkiga nyhet är att lillplutten har hög feber och snoret rinner i dubbel styrka, på både honom och mig. Ska man ställa en droppskål under näsan? Någon som provat? Jag vadar fram i snytpapper här i alla fall och har svårt å hitta det jag behöver bland allt papper.


Nu ska jag kolla på Shrek för hundrafemtioelftetusende gången. Ok om min dotter har bra filmsmak men.. aja..


  

  

Av Andersson - 9 mars 2011 09:32

Nu börjar det definitivt kännas som vår för nu åker fröpåsarna fram! Här skall det förodlas! SÅ-DE-SÅ ;-)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards