FruAndersson

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Nu händer det grejer..

Av Andersson - 9 mars 2011 14:25

Tidigare i bloggen skrev jag om ett jobb jag sökt som jag väldigt gärna vill ha. Jag har gått och funderat på om jag ska ta och ringa och visa mitt intresse men det behövde jag inte för idag ringde dom! Det började med att jag fick ett mejl. Trodde först det skulle vara ett sådant där "tack för att du sökt tjänsten som... men tyvärr har tjänsten blivit tillsatt..." osv men det stod att jag blivit utvald att komma på intervju och att de skulle ringa och boka tid inom kort. Som sagt, de ringde efter ett tag och nu är dag och tid bokad. Detta kommer bli en lika tuff intervju som förra jag var på känner jag för de kör samma system, först träffa fackliga representanter, sen chefer osv.. två och en halv timma är avsatt för intervjun!!! Precis som sist... de e bara å ladda och förbereda sig. Dessutom ska man på en informationsträff på tre timmar på fredag. Hej å hå liksom. Men jag är taggad... jag ska ha det där jobbet!


Det är dagens glada nyhet. Dagens tråkiga nyhet är att lillplutten har hög feber och snoret rinner i dubbel styrka, på både honom och mig. Ska man ställa en droppskål under näsan? Någon som provat? Jag vadar fram i snytpapper här i alla fall och har svårt å hitta det jag behöver bland allt papper.


Nu ska jag kolla på Shrek för hundrafemtioelftetusende gången. Ok om min dotter har bra filmsmak men.. aja..


  

  

 
 
jasmina

jasmina

9 mars 2011 17:55

ååååh! Du verkar vara skit duktig o photoshop :/

Jag vill också kunna skapa en fin header.

är det något du skulle kunna tänka hjälpa mig med mot betalning? =)

http://www.twentyfoursevenupdate.blogg.se

Andersson

9 mars 2011 19:32

Tack!!! Vad glad man blir för sånna kommentarer.

Mot betalning..jag vet inte ja.. vad tar man för något sådant? Har inte gjort så många headers, typ två till mig själv då haha.. men jag har redigerat en hel del bilder till folk förut, men klart jag kan försöka om du har en idé om hur du vill att den ska se ut. Den ska ju vara personlig, och så bra bilder det bara går att jobba med annars blir de bara skit. Men jag kan inte garantera att den blir bra och blir den inte det får du den inte :-)

 
LouiseMonica

LouiseMonica

9 mars 2011 17:58

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

http://louisemonica.blogg.se

 
jasmina

jasmina

9 mars 2011 21:26

Vad är det för jobb? Nu blev jag nyfiken? :D

http://www.twentyfoursevenupdate.blogg.se

Andersson

10 mars 2011 07:02

Det är en förskollärartjänst på en ny förskola här i stan. Den ska öppna i höst och då vill jag börja jobba igen så det skulle varar perfekt. Och så är det ju en himla chans med.. att få vara med från början så att säga. Håll tummar och tår för mig den 22a.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2013 10:24

Där är jag just nu. Skicka in kameran på lagning eller vänta på nästa tillfälle jag ska till Stockholm och lämna in den då. Hm.. För övrigt är vi hemma idag med men har räknat med att jobba imorgon igen. Överväger att rigga fotostudio i vardagsru...

Av Andersson - 15 april 2013 09:50


Hej blogg! Det var länge sedan. Nu när man ändå är hemma och vab:ar kanske man kan göra ett tappert försök att få igång bloggen igen. Skulle behöva göra om min header med men det får vara ett senare projekt. Samme och jag är hemma idag och snorar i k...

Av Andersson - 10 november 2012 14:25


På förmiddagen åkte vi till statsparken med barnen för att mata änderna och leka lite i lekparken. Till en början tyckte Samme att det var riktigt skoj med änderna som flockades runt hans fötter men efter att en and tog hans lilla finger för en brödb...

Av Andersson - 29 oktober 2012 17:25

Idag är det riktigt blåsigt och bitigt ute. Tog en promenad till konditoriet med Elin och barnen, gick hem och fikade. Mer än så har jag inte velat vara ute idag. Har lyckats sitta ner och redigera förra helgens foton med men jag är långt ifrån klar....

Av Andersson - 16 oktober 2012 21:10


Kan inte påstå att jag är en person som tror på övernaturliga ting som spöken, andar och andra väsen. Kan inte heller minnas att jag någon gång har sett eller varit med om något som skulle kunna tolkas som något övernaturligt. Men min 2 åriga son har...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards