FruAndersson

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Andersson - 14 mars 2011 20:51

Samuel och jag har haft en minst sagt krasslig vecka men nu är vi back on track igen. Samme fick i sig lite annat än tuttemjölk idag med så det är verkligen på väg åt rätt håll. Hans matlust har varit som bortblåst, han kan ju ha haft ont i halsen eller nåt, det vet man ju aldrig.


Den här veckan ska jag satsa på att börja mitt nya liv... igen... jag ska fan i mig ge mig själv en spark i häcken och planera denna veckas träning. I morgon ska jag promenera en timme med vagnen. På torsdag ska jag försöka komma igång med löpningen och på lördag ska jag försöka få in lite träning med i någon form. Det finns inga ursäkter längre, jag vet själv att jag mår så himla bra så fort jag kommer igång. Säger bara en sak... håll er ur vägen! Här kommer jag!


Inte bara jag som gillar att hänga famför datorn... vet inte vad han skrattade åt på mittenbilden men det var något som var himla festligt i alla fall.

 


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards