FruAndersson

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Andersson - 15 mars 2011 20:38

Tvätt har en förmåga att hamna lite varstans i vårt hus. Lika så lilla Samuel. Igår hamnade han i tvättkorgen. Skulle bära ner ren tvätt från övervåningen och istället för att springa upp och ner och hämta tvätt och bebis för sig så tog jag båda på en gång. Visst ser han avslappnad ut? Blev ståendes ett tag i hallen och pratade med Jonas, tog ett tag innan han såg vad som låg bland tvätten för Samme låg tyst och avslappnat och kikade upp på vår konversation :-)


  


Fru Andersson har än så länge hållit sitt löfte om sitt nya hälsosamma liv och har varit ute och powerwalkat/sprungit ikväll. Jojomän så sant så. Känner mig SÅÅÅ nyttig! och nöjd! Äntligen har man kommit igång. Hade bara tänkt ta en rask promenad men det var skönt att få springa av sig lite med.  Det är inte längre svårt att pusha mig själv, jag behöver bara föreställa mig själv, som jag ser ut nu - en vit degklump så får jag som eld i baken och drar iväg utav bara he---e *bikini*bikini*bikini*strand*strand*strand* maler på i mitt huvud.


Nepp nu ska jag in på fejan och nu är det fan i mig min tur att skryta över hur jävla duktig jag varit med min träning ikväll. Så de så! Nä förresten.. jag orkar inte.

Av Andersson - 15 mars 2011 11:31

Som sagt.. vem behöver en trädgårdstomte när man kan ha en jättegigantisk låtsasspindel på husväggen. Sååviida ..... den ... verkligen var på låtsas? Annars hade jag mitt livs första hallucination. Fast eftersom jag fick med den på bild (jag lovar, makroobjektivet fick ligga kvar i väskan denna gång) så antar jag att den är på riktigt..... om ... jag nu fortfarande inte har kommit ur min hallucination och faktiskt inbillar mig att spindeln finns där på kortet ... vem vet, det kanske börjar flyga förbi rosa elefanter utanför fönstret med vilken sekund som helst.



Appropå hus och hustomtar... alldeles nyss när jag skulle parkera bilen på uppfarten så såg jag en gubbe med vitt skägg som stod på trottoaren och tittade mot vårat hus. Tomten har kommit!! Utbrast jag.. nejdå men jag parkerade bilen och gubben stod fortfarande och tittade mot huset. Vad tusan tittar gubbf_n på tänkte jag för mig själv. Jag klev ur och sa högt och ljudligt HEJ! då stirrade han till på mig sen vände han bara och gick. Hmm tänkte jag, denna stad myllrar verkligen av konstiga människor. (Eller också kanske han bara skulle inspektera skorstenen ;-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards