FruAndersson

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Andersson - 23 mars 2011 20:02

.. yesterday you told me´ bout the blue blue sky

and all that I can see

is just a yellow lemon-tree...

  


Fru Andersson har köpt sig ett CITRONTRÄD!! Yeaaa..



 

Av Andersson - 23 mars 2011 19:34

Äntligen sover barnen, disken är undanplockad, viiiiila.


Kortfattat min dag...


Den här morgonen vaknade jag och kände mig, för första gången på väldigt länge, riktigt pigg! Det kändes som jag hade laddat på med ny energi över natten så jag passade på att gå ut och gå en sväng i vårvädret med Samuel, Elin och Adrian. Det var ju inte överdrivet soligt men helt klart godkänt. Jovisst jag kände mig riktigt okej i kroppen men jag kan inte tänka mig att jag ser ut som världens hottaste pingla efter denna tids sjukdom. Vad vill man inte ska hända när man ser ut som sju svåra år? Inte är det att få en kamera uppkörd i fejan iaf. Självklart möter vi en svt-snubbe som vill intervjua oss om det fina vädret. Jisses vad bråttom fru Andersson fick därifrån, fick ursäkta oss med att vi hade bråttom, han fick gott leta vidare.


Vad händer härnäst som fick mig att svära milslånga ramsor, jo vi går mot ett övergångsställe, stannar upp och ser en bil som kommer körandes i relativt hög fart, ja det var iaf inte 50 han körde i om man säger så. I alla fall så börjar karln bromsa in vilket självklart får oss att tro att han ska stanna. Jag hann ta ett steg ut i vägen med barnvagnen och vad händer? Jo karlfan börjar köra igen!!! Dessutom TUTAR han på oss när jag snabbt kastar mig tillbaka med vagnen. Bör jag lägga till att han satt med mobilen klistrad mot örat? Vi var så förbannade när vi fortsatte gå så hade jag mött honom hade jag kunnat lappa till karlfan utan problem. IDIOTO!!! Nästa gång blir det jag som kör över dig!!


Soffmys


 



Av Andersson - 23 mars 2011 14:46

För några dagar sedan såg vi denna underbara film... TANGLED! (Trassel) Jättemysig film :-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards