FruAndersson

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Andersson - 24 mars 2011 07:29

... faskiken vad bökigt det är! Tusen grejer man ska fylla i och så ska man ha koll på vad som kan vara ett rimligt pris, frakt med mera med mera med mera. Jag har tänkt att säja lite barnkläder för jag *eehrmm* har ju en deel där i förrådet kan man säga. ojoj säger jag bara. Det finns hur mycket som helst! och det är så fina kläder med! Hur ska jag kunna slita mig från dem? De gånger jag försökt ta itu med klädkartongerna har jag tagit upp ett plagg men sen slutar det lite för ofta med att jag naaaaaw den här kan jag ju inte sälja, den hade ju Saga på sig första midsommar, och den hade hon första gången hon kröp och den hade hon när hon började gå och ja.. you get the point? och så sitter jag där i slutänden och har inte lyckats få någon ordning på något. Jag är ABSOLUT inte någon samlare som samlar på mjölkkartonger, gamla dukar och porslinsfigurer och fan å hans moster nej, jag kan kasta, sälja eller ge bort det mesta UTOM alla dessa barnkläder. Sen tänker jag - vad tusan gör de för nytta nerpackade då? och det är ju nyskick på större delen med! Hmm.. rädslan ligger nog i att om jag äntligen får ut kläderna på annons, att de säljs för någon ynka summa och att jag då kommer känna att jag lika gärna kunnat behållt kläderna. Fan va löjlig jag är... Skärp till dig nu!


    



     



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards