FruAndersson

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Andersson - 29 mars 2011 12:20

Jo så är det. Jag skulle verkligen vilja ha en ny laptop för den jag har SUGER! Kastar snart ut den genom fönstret. Den har krånglat en hel del rätt länge och igår ville den inte ens öppna bloggplatsen i explorer, dök bara upp massa kostiga rutor som talade om att programmet stängs ner. Har inget tålamod när det gäller datorer, eller saker som inte fungerar över huvud taget. Jag får helt enkelt trängas med min man framför den stationära datorn... då kanske man till slut får en ny? *smart idé där frugan*


För övrigt är det lite körigt idag då jag som vanligt smäller ihop aldeles för många saker på en och samma dag, men flexibel och effektiv som man är så grejar man det oftast så klart :-)


Min dotter har hamnat i en "knyt-period". Hon knyter ihop allt som går att knytas. Skärp, hopprep ja.. you name it. Häromdagen knöt hon fast sig själv i ett fönster och kom inte loss. Inte så bra kanske men hon jobbar hårt här hemma kan jag säga. Våra persiennsnören i vardagsrummet är populärast, det ser ut som ett spindelnät när hon varit framme, och det är kanske inte så jättekul att snöra upp ett nystan varje gång man ska dra ner persiennen men det är som det är. Klart det skall knytas! Kanske ska lära henne att knyta mina skor? Praktiskt!


 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards