FruAndersson

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Andersson - 30 mars 2011 15:49

Ja, nu tänker jag faktiskt dra alla över en kam för i detta fall har jag rätt 10 gånger av 10. Hantverkaren skulle komma idag och laga vår diskmaskin som plötsligt bestämt sig för att inte fungera. Jag kan förstå varför för råttorna (vilka annars?) hade haft kalas därinne och provsmakat varenda kabel som fanns. Vi fann allt möjligt i maskinen. Pekannötskal, skumgummi, en intorkad gammal snusprilla med mera med mera. Hantverkaren ringde på morgonen och talade om att han skulle komma någon gång mellan tolv och två. Jag sa med en gång till Jonas att han kommer komma hit strax innan jag ska åka och hämta Saga på dagis, bara för att krångla till det lite extra. Vem hade rätt? Moi, så klart. Strax innan två insåg jag att jag fick finna en annan lösning med dagishämtning. Snälla Elin ställde som vanligt upp och tog min bil och hämtade Sagan för någon hantverkare hade inte setts till. Vid två ringde han iaf och sa att han var på väg. Hmm.. hur var det nu? Någon gång mellan tolv och två? Klockan var vid det här laget - kvart över två. Surprise! Jaja.. det löste sig iaf, fast inte med diskmaskinen för den väntar nu på nya delar så vi får gott handdiska ett tag till.. gillas inte.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards