FruAndersson

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Andersson - 24 april 2011 20:08

Nej, denna helg blev inte som planerad. Inte som Saga hade planerat iaf. Hon skulle äta massor med påskgodis och leka och ha skoj hemma hos mormor och morfar. Vi hann bara vara där någon dag då hon insjuknade i hög feber och hon sov sov sooooov bort hela glada påsken. Jag har aldrig sett min Saga så dålig någon gång och det var faktiskt lite läskigt för vid ett tillfälle kändes det som att jag knappt fick kontakt med henne och hon orkade inte ens dricka något. Självklart hade jag bara alvedon till Samuel med mig, min tös är inte den som blir sjuk särskilt ofta, så på påskafton for jag runt i bygden och försökte få tag på alvedonsuppar, helst i den styrka hon skulle ha då. Hela Saga var som en kamin och jag gjorde vad jag kunde för att få ner febern och försökte få i henne påskmust som hon gillar.


Dagen efter var hon lite varm på morgonen men när hon kommit igång var febern som bortblåst och idag har jag en pigg och glad tjej.


Nyklippt och fin i håret måste man ju vara till påsk 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards