FruAndersson

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Andersson - 8 juni 2011 20:26

Jag har märkt att just denna dagen har varit en bra dag för många jag känner och det rör sig om allt från oväntat billiga bilrepararioner till lyckade skolprojekt och för min del - ett efterlängtat jobb! Ja det är sant jag fick jobb idag! Helt underbart roligt, härligt, fantastiskt, spännande.. ja.. osv. Jag kommer ha cykelavstånd till jobbet och det är det en helt ny utmaning för mig som jag med lycka ser fram emot.


Jag har försökt vänja mig vid tanken att jag kan slappna av inför hösten, att jag inte behöver oroa mig, att allt inte är ett enda stort frågetecken. Nu kommer allt falla på plats och framför allt - jag kan unna mig lite semester med min familj denna sommar och DET är inte fy skam. Jag ska njuuuuuta! För jag har ett alldeles E-G-E-T och F-A-S-T jobb att se fram emot WHOOP WHOOP!


Idag har Elin jag och våra små gangsterkillar varit på Lager 157 i Hälleforsnäs och jag shoppade lite kläder till mig själv för en gångs skull. Oftast brukar jag köpa till alla andra utom till mig men jag hittade en del jag gillade faktiskt. Så Whoop whoop för det med :-) Väl hemma fyllde vi på med vatten i poolen och stoppade ner smågrabbsen. Underbara sommar! Underbara dag!


Whoop!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards