FruAndersson

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Andersson - 9 juni 2011 08:27

Idag blir det varmt. Det är redan bastukänsla i vårat kära hus så jag far runt och öppnar dörrar och fönster. Vår pool är trasig och jag har en viss känsla av att den kommer bli lagad strax innan nästa frost.


Vilket pusslande det är när man har barn, den här morgonen fick jag pussla ihop lite raskt då jag ska vara nere på stan och kontrollera så att linserna ligger bra i mina ögon vid tio, men så kom jag på att jag har ju Samuel också. Jag glömmer det, inte ofta, men ibland händer det. Min kära Elin är inte hemma idag så jag fick sätta mig ner och fundera. Min enda lösning var Angelica som jag misstänkte kunde vara hemma. Jag hade rätt och fick ett glatt besked att jag kunde lämna honom där en liten stund. Fixat! Nu ska jag packa in barnen i bilen och köra till dagis *host harkel* förskolan heter det ja...


Over and out


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards