FruAndersson

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Andersson - 15 juni 2011 07:18

Vadan detta? Trodde sopbilen skulle komma imorgon! Men enligt Eskilstuna energi och miljö ska sopbilen komma först nästa vecka! Fattar nada! Hallå vår soptunna är full! Så här står det på deras hemsida.


Hämtdag torsdag 24/6       -         Ny hämtdag onsdag 23/6


Hmm.. hur ska man tolka detta? Har de ett eget kalendersystem på eskilstuna energi och miljö... eller? Enligt min kalender är torsdag den 24:e en fredag iaf ...

Av Andersson - 15 juni 2011 07:05

Mmm trött är man som vanligt. Aldrig några nya överraskningar på den fronten. Jag tycker jag borde vara pigg för Samuel sov till sex i morse. Vaknade bara en gång inatt men somnade som vanligt när han fick nappen. Måste sätta på lite kaffe så man kommer igång. Idag ska jag ner på stan med girlsen och käka lunch. Man får passa på att njuta för snart är de dagarna förbi. Jag har sökt förskoleplats till Samuel fast först ska Jonas vara hemma med honom några månader. Tror att detta kommer bli jättebra, att vi liksom byter plats för ett tag.. även fast jag stortrivs med att vara hemma med Samme. Hur som helst så ska det blir jättekul att börja jobba igen, på ett helt nytt ställe med nya människor. Har redan blivit bjuden på personalfest på fredag, hoppas på att man hittar någon barnvakt eftersom Jonas jobbar kväll. Skulle vara intressant att träffa dem jag ska arbeta med framöver. Men vi får se hur det blir.


Nu - KAFFE!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards