FruAndersson

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Andersson - 20 juni 2011 10:50

Det snurrar i mitt huvud. Jag har gett mig in i en djungel av fotoutrustning och tillbehör och jag hittar inte ut. Eller jag kommer helt enkelt inte fram till vad det är jag behöver. Enligt de sidor jag är inne på behöver jag ALLT och när jag klickar mig fram går jag från det ena beslutet till det andra att - ah en sådan behöver jag, och ja .. en sån behöver jag ju dessutom och.. ska jag jag investera i en sån behöver jag den saken ihop med den. Och så funderar jag lite till..  men så tänker jag att .. behöver jag verkligen, VERKLIGEN en sån? räcker det inte om jag köper den ihop med den och bla bla bla GHAA!  I grund och botten vill jag inte köpa mer saker än jag behöver. Jag ska försöka anlägga en enkel fotostudio där jag kan experimentera fritt. På kaffebrus.com har jag hittat lite av varje, men foto är en dyr hobby och jag vill inte stå där sen med sladdar och pryttlar och klia mig i huvudet och undra varför i he---e jag köpte det där för. Svårt! Ångest! Någon som kan sånt här?


    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards