FruAndersson

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Andersson - 22 juni 2011 15:34

Ja igår var Samme och jag nere på stan en sväng och käkade lunch och tittade lite i affärer. Hittade ett par supersnygga jeanstights till Sagan och en scarf med till henne, fast enligt henne heter det halsduk då så klart och det berättade hon för farmor i telefon som säkert undrade varför i all världen fru Andersson köper halsdukar åt sina barn mitt i sommar´n!


Dessutom köpte jag bygglampor på Clas Ohlson som ska vara till ministudion. Har ännu inte inhandlat några andra grejer till studion, går fortfarande och funderar. Detta skall bli väl genomtänkt.


          

Av Andersson - 22 juni 2011 10:22

Senaste dagarna har jag kännt mig ovanligt sliten. Jag har liksom ingen ork, ingen energi. Veckorna och månaderna rullar på och det märks tydligt att både Jonas och jag behöver semester då vi är rätt slitna båda två. Kan inte minnas sist vi gjorde något ihop bara han och jag. Det var väl bion då för några veckor sedan men det är det enda. Jag vet att man ska ha framförhållning och att vi måste planera långt i förväg för att över huvud taget få en chans till barnvakt, men det är inte alltid så lätt det heller, folk har sina egna liv och det får man respektera. Jag vet iaf vad jag ska önska mig i julklapp det här året :-)


Ikväll är sista jobbkvällen för den här veckan sen ska vi fira midsommar hos Anna och Johan! Det är alltid lika trevligt och jag längtar!


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards