FruAndersson

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Andersson - 15 juli 2011 21:11

Hell yeah du läste rätt! Min dotter är en riktig rocker :-) Vad gillar ni hennes senaste pose? Me like :-)


  

Även fast hon gärna lyssnar på Eric Saade femtioelvatusen gånger per dag så kanske det bor en liten hårdrockare i henne ändå. Hur som helst så ser vi det som en övergående fas som hon snart lämnat bakom sig, Saade-fasen menar jag då så klart.  :-)


Bör jag nämna att jag nu har SEMESTER!!!!!! Det är underbart men jag undrar... vart tog det fina vädret vägen? Ska detta sätta ribban för hur solstatusen kommer bli under dessa semesterveckor så säger jag bara BLÄ!!!


Igår hade jag min sista arbetsdag på restaurangen. Min sista dag inom restaurang över huvud taget. Har pysslat med detta i omkring åtta nio år har jag räknat ut och DET är lite läskigt när man tänker efter eftersom jag halkade in i branchen av en slump.  Men som sagt, nu är det över och jag fortsätter med det jag hade tänkt arbeta med från början. Jag kommer sakna allihopa otroligt mycket men som jag sa till mina kära fd kollegor - får jag någonsin tråkigt så vet jag vart jag ska gå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards