FruAndersson

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Andersson - 24 juli 2011 20:30

Här är det koncentration på hög nivå. Brioclownen är en klurig uppfinning.


    

Av Andersson - 24 juli 2011 18:52

Vad har jag gett mig in på? Jag har lovat att åka med till Sala på tisdag och gå någon sån där höghöjdsbana, själv hade jag föredragit att gå UNDER jorden ner i Silvergruvan men som sagt, jag ska upp bland trädtopparna och svinga mig i rep och grenar och gå längs långa rep, eller nåt. Jag har gått en sådan där bana förut för många år sen i Uppsala. Vill ni veta hur det slutade? De fick hissa ner mig. Mer än så behöver jag inte berätta. Bör jag tillägga att fru Andersson är höjdrädd? Jag blir yr när jag klättrar upp för stegen till äppelträdet ute på tomten.


Jo serni jag är höjdrädd, men jag är förbannat envis också, DÄRFÖR har jag gett mig in på den här utmaningen och jag ger mig inte i första taget, kan säga att jag inte blivit mindre envis med åren.


Wish me luck


 

Av Andersson - 24 juli 2011 08:12

Ny dag och tomt på schemat fast det kanske är så det ska vara när man har semester? Jag går och funderar i vanlig ordning. Jag hade ju planerat att göra mellanrummet på övervåningen till ministudio men jag har insett att rummet är för litet. Jag kan inte röra mig tillräckligt fritt med blixtar och grejer. Då fortsatte mina planer med att göra om ett av rummen i källaren till fotostudio men så visade det sig att det rummet inte alls var mycket större än rummet på övervåningen så jag funderar vidare. Gjorde ett tappert försök med att fotografera Samme igår men det blev inte som jag ville. Ett par blev ok iaf.


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards