FruAndersson

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Andersson - 9 augusti 2011 21:27

Jahapp nu är den på plats! Sex timmar har jag suttit och blivit prydd med fina färger och vackra motiv :-) Vi hann nästan klart med hela, men trollsländan och lite av färgen i blomman ska vi ta nästa gång. Just nu ser den rätt mörk ut i skuggorna men detta kommer bli lite ljusare så fort den läkt.


Här är resultatet.. armen ömmar lite nu men det är ju inte så konstigt. Jag är mer än nöjd.. om det gjorde ont? Nope, det kan jag inte påstå, ärligt talat faktiskt.


Mom and dad.. please don´t freak out .. ok?  *kram*


 



Av Andersson - 9 augusti 2011 08:47

Jag njuter för fullt nu sista veckan på semestern för om några dagar börjar jag på mitt nya jobb. Det känns riktigt spännande faktiskt och jag funderar på att gå förbi någon dag och hälsa på mina nya kollegor, de som kommit tillbaka från semestern då.


Så typiskt, imorgon skulle syrran och hennes familj komma egentligen men hennes son är febrig så vi får ändra planerna och flytta fram det några dagar. Vi skulle egentligen ha åkt till Gustavsvik i Örebro. Damn!


Gissa vad jag ska göra idag? TATUERING! jupp så är det... uppdaterar om detta senare.


 

Nu för tiden har vi har en lillkille som tar sig runt på två ben här hemma och han ser så lycklig ut när han faktiskt inser att han GÅR. Dessutom har han fått riktig kläm på det här med att säga MAMMA och PAPPA, fast det blir oftast mammammamma och pappa på slutet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards