FruAndersson

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Andersson - 26 augusti 2011 21:14

Oj vad jag har varit sugen på att blogga de senaste dagarna men tiden har helt enkelt inte funnits. Det har varit möte på jobbet och jag har haft fullt sjå med att komma in i mitt nya jobb och det vill jag lova, tar på krafterna! Första dagarna klappade jag ihop nio på kvällen. Nya människor, nya uppgifter, nya barn, ny plats NYTT NYTT NYTT, but I like it! Jag har hamnat på en plats där jag kommer att trivas och mina nya kollegor, och inte minst barnen är underbara.


Det känns lite märkligt att ha bytt roller här hemma, Jonas har ju liksom tagit över min vardag här hemma med barnen och allt som hör det till. Det verkar som han trivs med det iaf, och det är ju huvudsaken.


Något mer som är omvänt är vädret har jag märkt. Ena dagen är det varmt och fint väder och andra dagen regn och rusk. Min höstkänsla har redan kommit och det känns lite vemodigt för jag älskar sommaren. Kan inte låta bli att tänka tillbaka på våran underbara tur ut till Jennie och Martin... Mälaren! Jag säger bara .... Mälaren!


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards