FruAndersson

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Andersson - 27 augusti 2011 08:04

Här hemma hos fru Andersson är det morgonmys på hög nivå. Samuel och Saga ligger i myspölen, Samme med morgonvällingen och Saga med tummen i munnen. De är så mysiga de där två. Saga är världens bästa syster! Dagen har börjat bra. Saga sov i sin säng heela natten och Samuel som på senare tid vaknat redan vid tre och bökat och stökat, sov till fem i sin säng och sov sedan vidare mellan oss i sängen fram till halv åtta! De få mornar som blir så här har jag vaknat först av alla, och varje gång ligger jag i sängen och funderar .. och funderar ... och plötsligt börjar jag inbilla mig massa konstiga saker. Tankar som - ligger verkligen Saga kvar i sitt rum? Tänk om hon blivit bortrövad över natten? Tänk om hon är sjuk? Så ligger jag där och oftast kort därefter kommer hon intassandes, och först då kan man slappna av. Hallå? Varför inte bara gå och titta in i hennes rum och se så allt är okej liksom? Nej för då är man rädd för att väcka någon så man ligger kvar... och funderar.


Suck... varför inte bara sova när man för en gångs skull KAN det?


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards