FruAndersson

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Andersson - 1 september 2011 20:15

... men ändå läskigt nära huvudet på något vis. Jorå, tog en kvällscykeltur med Sagan igår kväll. Vi fick vända ganska snabbt för så här såg det ut över fälten ...


 

Jag kan inte sluta förundras.. tänk att vi bor så centralt men ändå någon minut bort så ser det ut såhär! Grusväg och fält. Vi kan inte ha fått ett bättre läge känns det som. Vi trivs så på vår kära gata :-) Tänk att jag skulle aldrig, ALDRIG sätta mig i en lägenhet igen. No way säger jag bara.


Saga började klaga över huvudvärk igår kväll.  Idag är båda barnen sjuka, febriga men ändå helt otippat pigga. De racar på här hemma, hänger efter en hack i häl medan man frustrerat plockar bort leksaker från golvet och Samme hjälper glatt till med att plocka fram allt igen. Jajaaa man ska vänta tills de lagt sig men då vill jag faktiskt slappa lite.


Imorgon blir en fullspäckad dag och kick off med jobbet! Ska bli spännande :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards