FruAndersson

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Andersson - 27 september 2011 20:28

Jaha, var ska man börja? Eftersom mina inlägg här på bloggen kraftigt har reducerats till på sin höjd ett inlägg i veckan så får man helt enkelt börja ifrån början, fast det är ju iofs svårt när man knappt minns vart man sist slutade. Jo, kalas var det ja. Liten har blivit stor. Ett år har Samuel fyllt och helgen spetsades med tårtor, presenter och ett fyrfaldigt leve han leve hurra hurra hurra och HURRA! Och hurra för mig som just nu i skrivande stund inser att det var för TVÅ helger sedan han fyllde. Jisses! Förra helgen var vi ju på parken zoo!

Samuel fick sig iaf ett riktigt fint kalas med familj, vänner och bekanta. Allt blev bara SÅ bra. Vi körde ett slags öppet hus här hela lördagen och på söndagen kom mina föräldrar och grattade honom.


Som sagt ... FÖRRA helgen var vi på parken zoo för sista gången denna säsong. Vi såg en hel del djur, bland annat tre söta lejonungar som nyss kommit till världen.

De hade dessutom halva priset på allt i souvenirshopen så vi passade på att fynda lite där med.


Den här veckan har inletts med en rivstart. Jag har fått ta tag i min första inskolning på jobbet (vilket btw har gått jättebra hittills) I morgon börjar jag jobba sju och kommer komma hem runt nio på kvällen. Känns som att jag kommer vara skapligt trött när jag kommer hem eftersom jag kommer sitta i två möten på raken från halv fem till halv nio på kvällen. Go go go!


Det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu men jag måste säga att jag är jättenöjd med min och Sagas eftermiddagsstund på biblioteket idag. Vi läste, ritade, spelade memory och pratade. Det kändes bra eftersom vi inte kommer hinna ses mycket alls imorgon. Go natt!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards