FruAndersson

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Andersson - 21 november 2011 10:23

Japp, så är man hemma från jobbet ... igen. Känns inge vidare men vad gör man? Rösten var borta i torsdags så efter tre fick jag tacka för mig och gå hem. Idag är det måndag och visst är det bättre. Rösten är tillbaka men jag har fortfarande hosta och halsontet vill inte ge med sig. Idag ska jag till läkaren, jag som ALDRIG brukar gå till doktorn får helt enkelt inse att det kanske är dags nu. Förmodligen kommer jag få stämpeln VIRUS när jag lämnat vårdcentralen men då har jag iaf fått en diagnos.


Igår var jag tvungen att ta mig till Ikea i Västerås för att inhandla Sagas födelsedagspresent. Stumpan fyller fem nästa vecka och igår var enda dagen jag skulle få möjlighet att åka. Vi ska göra iordning hennes rum med nytt skrivbord, stol, lampa och pyssel så hon kan sitta uppe i sitt rum och pyssla istället för vid köksbordet som ständigt är belamrat med pärlor, pennor, papper och saxar. Jag tror hon kommer bli glad över överraskningen. Det ska bli roligt att göra om iaf.


 







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards