FruAndersson

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Andersson - 22 november 2011 10:32

När man är hemma och är sjuk kan man passa på att göra lite tradera-fynd. Vann en auktion på en mysig jumpsuit till Samuel. Har haft lite problem med att hitta en som jag verkligen tycker är snygg. Men till slut så!

Röd, vit och blå = gilla! Det ser ju förbannat gosigt ut med de där dressarna, det måste jag erkänna fast på oss vuxna människor? Mjaaää skulle inte tro det, leave it for the kids :-)


 


Så här fin kan man bli!


Just ja, var ju hos läkaren igår. Läkaren skrev ut antibiotika till mig för tydligen hade jag någon infektion i kroppen som både var virus och bakteriell. Hade man riktigt otur kunde det leda till lunginflammation eftersom det sätter sig slem i luftvägarna och ända upp i bihålorna med kraftig hosta till följd.  Han sa att det KAN ta uppemot tre månader att bli frisk om man inte medicinerar och att jag fick välja om jag ville ha antibiotika. Hah! Svårt val? Give me the drugs!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards