FruAndersson

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Andersson - 11 maj 2012 21:35

Ja, det är fredag och just denna fredag känns extra bra för denna vecka har varit helt galen. Veckan har varit fullspäckad med möten, utvecklingssamtal och andra, mest jobbrelaterade måsten. Jobbet har tagit stor plats denna vecka och det märktes igår kväll när jag skulle sova. Jag som aldrig, ALDRIG har problem med att somna, låg och vred och vände mig i sängen. Ögonen ville liksom inte slå ihop. Jag var uppe i varv till tusen och hade jättesvårt att varva ner. Jag påminner mig själv om att veckan inte är slut. I morgon bär det av mot Stockholm på kalas, syrrans son fyller tre och innan dess skall det köpas present och så ska jag hinna med att putsa till barnen lite. Hur jag själv ser ut ska vi inte tala om. Precis som bilen behöver jag själv en genomgående service. Man ska ju rulla några år till.


Veckan kommer iaf avslutas med något helt fantastiskt otroligt spännande och upplyftande. Jag ska på foto-workshop! Genom facebook fick jag nys om en fotograf som bor strax utanför stan och som tar helt fantastiskt fina bilder och hon ska då ha en kurs i nyfödd-fotografering och självklart anmälde jag mig. Kosta vad det kosta vill tänkte jag, den här chansen behöver jag för att själv utvecklas. Jag har en del luckor i mitt foto-kunnande och hoppas få hjälp att fylla dessa på workshopen. Dra mig baklänges vad kul det ska bli!


Nu är det dags att jag kryper ner i sängen för jag är dödstrött. Älsklingarna sussar sött och jag hoppas min kropp vill sova ikväll. Det känns så iaf.


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards