FruAndersson

Alla inlägg den 31 maj 2012

Aj!

Av Andersson - 31 maj 2012 14:57

Vet inte vad det är som händer med mitt knä men jag ha skiiitont när jag går. Ena dagen är det bra och andra är det som det är nu. Jag kan liksom inte peka på vart det gör ont men det är något inne i knät som inte känns riktigt bra. Smärtan strålar ända upp i höften ibland. För många år sedan, när jag sysslade mycket med hästsport, var jag med om en olycka. Jag var ute i skogen och red och skulle trava över ett litet hinder som låg efter vägen, inte högt alls, bara ett kliv över. Hästen snubblade till, jag for av och fick hela hästen över mitt vänstra ben. Som tur var stod hästen kvar (en mycket snäll häst) så jag tog tag i stigbygeln och drog mig upp. Höll hästen runt halsen och hoppade på ett ben hem. Jag fick ett stort präktigt blåmärke på hela insidan av benet och gick jag till läkaren? Nej. Dumma mig. Nu på senare dar har jag börjat känna av detta knä. I´t hurts like hell from time to time. Oftast är det bra men idag är det en sån där "gör-ont-dag".


Annars har dagen varit lugn. Fick jobba en dag den här veckan iaf, idag är jag hemma med Saga som har feber. Samme fick vara på förskolan mellan åtta och två och nu sitter han och ritar. Saga sover på soffan.


Fick lite tid till att fota Samme här om dagen. Det är inte lätt kan jag säga för han försvinner lätt ur bild. Stå stilla? Vad är det?


   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards