FruAndersson

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Torsdag?

Av Andersson - 7 juni 2012 19:29

Det här har verkligen inte känts som en torsdag, snarare som en måndag för i huvudet var det söndag igår. Det blir helt galet när man varit ledig en dag mitt i veckan. På jobbet frågade jag en kollega idag om han hade haft det bra i helgen. Snurrig som man är. 


Jo det blev en resa till Kungsör i tisdags. Mickis och jag for iväg och lämnade in objektivet på servicen och jag hoppas HOPPAS att de hinner laga det tills imorgon för jag har en familj att fotografera på söndag. I värsta fall får jag ta min gamla kamera då, och det vill jag helst inte, dels för att den inte är lika bra och dels för att jag redan känner mig helt vilse med den. Jag är NIKON i huvudet nu. Det kan jämföras med att byta mobilmärke - man blir helt lost i alla inställningar. Så snälla kameramannen - laga mitt objektiv!


Tills vidare får jag fota med mitt teleobjektiv som jag inte alls gillar lika mycket, meen.. det funkar. 


Just ja! Folksam-gubben var här idag och tittade på badrummet. Villaförsäkringen kommer gälla! Nu är det spänning till nästa vecka för då får vi reda på hur stor ersättningen blir. 



 

Samuel i lekparken häromdagen.

 
 
jennie

jennie

7 juni 2012 19:45

hehe jo man vänjer sig snabbt. jag gillar också nikon bäst. ^^ är snyggingen nyklppit? fin han är iaf. ^^

http://failsafe.blogg.se

Andersson

7 juni 2012 20:15

Jo det är ju så. Japp! Jag klippte honom för några dagar sen. Blev helt ok fick ta det i två omgångar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2013 10:24

Där är jag just nu. Skicka in kameran på lagning eller vänta på nästa tillfälle jag ska till Stockholm och lämna in den då. Hm.. För övrigt är vi hemma idag med men har räknat med att jobba imorgon igen. Överväger att rigga fotostudio i vardagsru...

Av Andersson - 15 april 2013 09:50


Hej blogg! Det var länge sedan. Nu när man ändå är hemma och vab:ar kanske man kan göra ett tappert försök att få igång bloggen igen. Skulle behöva göra om min header med men det får vara ett senare projekt. Samme och jag är hemma idag och snorar i k...

Av Andersson - 10 november 2012 14:25


På förmiddagen åkte vi till statsparken med barnen för att mata änderna och leka lite i lekparken. Till en början tyckte Samme att det var riktigt skoj med änderna som flockades runt hans fötter men efter att en and tog hans lilla finger för en brödb...

Av Andersson - 29 oktober 2012 17:25

Idag är det riktigt blåsigt och bitigt ute. Tog en promenad till konditoriet med Elin och barnen, gick hem och fikade. Mer än så har jag inte velat vara ute idag. Har lyckats sitta ner och redigera förra helgens foton med men jag är långt ifrån klar....

Av Andersson - 16 oktober 2012 21:10


Kan inte påstå att jag är en person som tror på övernaturliga ting som spöken, andar och andra väsen. Kan inte heller minnas att jag någon gång har sett eller varit med om något som skulle kunna tolkas som något övernaturligt. Men min 2 åriga son har...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards