FruAndersson

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Andersson - 11 juni 2012 12:59

Vid halv åtta vaknade jag och kom på att oj! Glömde visst ställa väckarklockan igår kväll. Jag var så inne i min favoritserie (game of thrones) så jag måste ha missat det. Hur som helst hade det iofs inte spelat någon roll för jag skulle ändå vara hemma och VAB:A med Samuel idag, men Saga tycker om att äta frukost på förskolan så vi fixade iordning oss lite snabbt. Samuel fick stanna hemma med farfar under tiden jag lämnade henne. Farfar Ove är snickare och håller på att bygga vårat nya badrum så då fick han passa Samuel medan jag for iväg en snabbis med Saga.


Jovisst Samuel har feber. Han var het som en kamin i natt och förkylningsastman gjorde sig påminnd. Idag är han mycket piggare  och just nu sitter han och äter spaghetti och köttbullar. Gott tecken!


Badrummet får idag nya väggar och tak, elektrikern var här i morse och drog elen så det går verkligen framåt. Kul :-)




      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards