FruAndersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Andersson - 10 juli 2012 14:45

Jahapp, idag regnar det. Hade hoppats på att det skulle bli sol idag så vi kunde åka till stranden men fick skippa den idén. Idag är en riktig sitta-inne-ha-tråkigt-dag. Har ingen lust att städa, det är det enda jag gör så fort det börjar regna men idag har jag ingen lust alls. Började kika runt lite på nätet efter hur jag ska börja bygga upp en egen hemsida för mina fotografier men jag la ner det rätt fort. Jag kunde faktiskt, en gång i tiden, men det var några år sedan och nu har jag glömt alltihop. Känner jag mig själv så kommer jag om en timme sitta och pilla vidare på detta igen men just nu.. nej. Jag vet inte ens hur jag vill att sidan ska se ut! Det jag vet är att designen ska vara stilren, i tonerna svart vitt och grått, inte femtiomiljoner färger och mönster med hoppande tomtar och delfiner. DET vet jag iaf. Och så behöver jag dreamweaver. Får kanske ringa min lillebror, han är händig med sånt. Hemsidor och grejer. Fast jag tror inte han har tid för det pga jobb och sånt men jag kan ju tjata lite grann iaf.


Det ska jag göra. 



 


Trassel har också tråkigt idag. Fast hon kan ju sova bort dagen. Det kan inte jag med två galna ungar.  

Vacker tass!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards