FruAndersson

Alla inlägg under maj 2011

Av Andersson - 30 maj 2011 11:43

Japp idag är det ett besök hos farbror doktorn inbokat. På sistone har jag haft ett irriterande brus i örat, hela helgen har det låtit som ett vattenfall i örat så idag ringde jag läkaren och fick tid senare idag. Undrar om det kan vara inflamation i hörselgången igen som jag hade sist. Förmodligen men vi får se.


Elin och lille Adrian kommer över senare idag och äter middag med mig och barnen. Perfekt eftersom vi är karl-lösa ikväll. Sen är det ju så himla trevligt att ha dem här :-)


Ute blåser det full storm, fattar inte varför det ska blåsa så! Det har ju hållit på hur länge som helst känns det som. Det har klarnat upp men man är ändå inte sugen på att gå ut pga vinden.


 

Av Andersson - 29 maj 2011 10:13

Här hemma har det varit ett par krassliga barn på sistone. Saga är snorig och Samme lika så. Fast idag är det bättre för hans del, febern är borta och han är pigg och glad. Igår var en speciell dag för Samuel sa sitt första ord "titta". Tidigare har man kunnat urskilja ordet bland hans "dadadaaa och didaaa" men igår var jag säker. Det var ett klart och tydligt "titta" :-)


För tillfället är det så konstigt tyst här hemma. Jonas ligger och sover på soffan, Samuel ligger och sover i vagnen och Saga har sovit borta över natten, så allt är som sagt... tyst och stilla. Vi får se hur länge det varar.


Igår somnade sjuklingen i myspölen.


 

Men idag är han pigg och glad!

 

 


Av Andersson - 28 maj 2011 17:51

... fast jag tänker inte ta detta så superseriöst för det har jag inte tid med nu. Nu är det sommar (jo den finns där ute någonstans) och tänker ta tillvara på den. Jag gör inlägg här lite till och från och får nöja mig med det, herregud! Allt behöver inte vara så perfekt jämt. Blir så less på mig själv ibland, jag ska alltid vara så petig. Jag började med detta utan några som helst krav på hur mycket eller hur ofta jag skulle skriva. Sen kom jag på mig själv med att tänka - nej nu MÅSTE jag blogga, bara för att,  och det var inte min tanke. När allt kommer omkring kan det vara skönt att skriva av sig lite ibland, rensa tankarna. Men det är som sagt typiskt mig, göra för stor grej av saker. Slut med det nu. Nu blir det vad det blir. Det blir oftast bäst då.


En för tillfället febrig son


 





Av Andersson - 7 maj 2011 09:23

Jag är i valet och kvalet om jag ska ta en paus i bloggandet i brist på inspiration. Varje dag tänker jag att nej.. nu är det dags för ett litet inlägg men så stannar det där. Jag kommer liksom inte vidare och fru Andersson gillar inte att göra saker halvdant. Egentligen tycker jag det ju är jättkul att blogga men det känns som det finns så mycket här hemma som måste göras just nu. Men vi får se hur det blir. Här kommer nyaste fotona på Samme iaf i sin nya astuffa kepa. 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards