FruAndersson

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Host host

Av Andersson - 10 oktober 2012 08:48

Det blev en bökig natt med en hostande Samuel. Han låter förskräcklig! Det räckte tydligen med att höra ordet 'hosta' på Samuels förskola. Nu låter han som en trasig gräsklippare. Dessutom kom Saga och anslöt sig i sängen för hon drömde mardrömmar. Och vad härligt det är när man vaknar till under natten och upptäcker att man ligger längst ut på sängkanten. Minsta lilla rörelse och man går ett hårt kallt golv till mötes. Vi har även en hög säng ska jag tillägga. Skönt att man vaknade innan fallet denna gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andersson - 16 april 2013 10:24

Där är jag just nu. Skicka in kameran på lagning eller vänta på nästa tillfälle jag ska till Stockholm och lämna in den då. Hm.. För övrigt är vi hemma idag med men har räknat med att jobba imorgon igen. Överväger att rigga fotostudio i vardagsru...

Av Andersson - 15 april 2013 09:50


Hej blogg! Det var länge sedan. Nu när man ändå är hemma och vab:ar kanske man kan göra ett tappert försök att få igång bloggen igen. Skulle behöva göra om min header med men det får vara ett senare projekt. Samme och jag är hemma idag och snorar i k...

Av Andersson - 10 november 2012 14:25


På förmiddagen åkte vi till statsparken med barnen för att mata änderna och leka lite i lekparken. Till en början tyckte Samme att det var riktigt skoj med änderna som flockades runt hans fötter men efter att en and tog hans lilla finger för en brödb...

Av Andersson - 29 oktober 2012 17:25

Idag är det riktigt blåsigt och bitigt ute. Tog en promenad till konditoriet med Elin och barnen, gick hem och fikade. Mer än så har jag inte velat vara ute idag. Har lyckats sitta ner och redigera förra helgens foton med men jag är långt ifrån klar....

Av Andersson - 16 oktober 2012 21:10


Kan inte påstå att jag är en person som tror på övernaturliga ting som spöken, andar och andra väsen. Kan inte heller minnas att jag någon gång har sett eller varit med om något som skulle kunna tolkas som något övernaturligt. Men min 2 åriga son har...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards