FruAndersson

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Andersson - 9 oktober 2012 20:53

Nehepp det var inte öroninflammation jag hade. Men det såg inte riktigt bra ut heller för hörselgångarna var irriterade så jag skulle använda nån tub med droppar jag kört med förut. Ge mig vad som helst bara jag slipper dessa lock i öronen! 


Mina öron verkar säga ifrån. Jag kanske lyssnar för mycket på skitsnack? Inte konstigt med all denna irritation. Från och med nu ska jag bara lyssna på VIKTIGA saker. Hör jag något som inte verkar viktigt hoppar jag in i min glasburk igen. Den har jag ju vant mig vid nu.


Eller så hoppar jag i säng.


Gonatt


Hittade en gammal höstbild på mitt hjärta


   

Av Andersson - 9 oktober 2012 11:03

Senaste köpet från Tradera! Riktigt snygga vinterkläder till Saga. Röttskulle det vara i år :-)

Av Andersson - 9 oktober 2012 10:22

Senaste dagarna har jag haft ett konstant lock för örat. Igår började det ila i ena örat och tyvärr verkar det som att jag lyckats dra på mig en öroninflammation för det är mycket sämre idag. Känns lite surt för jag är rätt pigg i övrigt. Ingen förkylning utan bara lite ont i huvudet och självklart då ont i örat. Vid två idag ska jag till läkaren och så får vi se vad han/hon säger. När jag ringde och bokade tid kom jag på mig själv med att säga VA? VA? På flera av frågorna hon ställde. Så trött på detta lock, som att man befinner sig i en glasburk, eller bubbla.


På söndag har jag ett nytt fotoprojekt på gång. Ska fota några kollegors barn. Vi ska ses vid en fin park här i stan och ta lite utomhusbilder på barnen. Det är så fantastiskt fint ute nu med alla färger på träd och buskar. Hoppas vädret blir fint.


En bild från gårdagen 


   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards