FruAndersson

Alla inlägg under september 2012

Av Andersson - 27 september 2012 21:03

Dags för ett ryck med bloggen. Här har det hänt en del på sistone. Min son har fyllt två år nu och det firades med kalas och hela köret. Lyckades hålla kalaset till en dag. Nog för att det är trevligt med fest men det är rätt skönt att det inte drar ut på tiden, över flera dagar. Nu blev det alltså över en dag och det kändes bra. Snart fyller Saga 6 år så då blir det kalas .. igen. Och strax efter det - julafton, strax efter det - mannens födelsedag, ja du ser. Men som sagt.. det är trevligt. Julafton känns ännu rätt avlägsen men vips så är vi snart där. 


Håller på att jobba fram en hemsida. Japp, så långt har jag kommit. Fick ett trevligt tips från min kära bror som jag följde upp så när tid finnes sitter jag och pular med den. Den är långt ifrån klar men när stunden är kommen kommer det självklart bli en notis här. Hemsidan kommer handla om mitt stora intresse - foto, så mina guldkorn kommer hamna snyggt och samlat på en och samma plats. 


Ännu ett projekt jag har nu är att leta fram lite ny rekvisita till mitt fotograferande. Jag söker en fåtölj i gustaviansk stil, lite snirklig och snygg sådär. Dessutom söker jag en modell att sätta i fotöljen, någon? Fick ett hett tips av en kollega som hade sett en annons på blocket där det fanns en till salu, fåtölj alltså, inte modell. Jag ringde men självklart var den tingad. Hittade ännu en, fast mycket dyrare som jag nu hoppas kunna pruta ner till ett rimligt pris. 


Nog för ikväll, nu ska jag meka hemsida.


Fina tårtor blev det på kalaset, en med Sammes favoritmotiv - TRAKTOR!!!

 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards