FruAndersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Andersson - 21 mars 2012 09:29

Här har det varit dött ett tag och det har sina förklaringar. Vart ska jag börja? Jo just det, den där energin jag skulle spara på ja, saker och ting har inte riktigt blivit som jag tänkt mig. I månader hade jag sett fram emot den där skidresan med mina kära vänner. En resa som skulle höja min energi till skyarna. Jag skulle dricka choklad i backen på dagarna och vin på kvällarna, skratta och ha oförskämt roligt och komma hem med en fräsh solbränna i fejan. Det blev inte riktigt så. Vi skulle åka på torsdagen. På onsdagen började jag känna mig febrig och sliten på jobbet. Började ana oråd. Tempade mig i örat och jovisst, feber var det. Det var bara att åka hem. Jag tampades med frågan om jag skulle åka på resan eller inte så jag packade iaf allt jag skulle ha med mig. Torsdagen kom och febern hade fått ett par kompisar under natten. Förkylning och hosta hette dom. Jag bestämde mig för att åka iaf. Anna och Sara kom och hämtade upp mig och vi begav oss mot Kläppen.  När vi kom fram kastade vi in alla saker i stugan och jag kastade mig själv på soffan och där blev jag liggande hela torsdagen och hela fredagen. Feberfrossa och en hejdundrande förkylning. Influensa med andra ord. Vi hade fin utsikt iaf, fina vackra fjäll och en fin strålande sol. På lördagen proppade jag i mig ett par febernedsättande och jag lyckades ta mig ut en sväng i backen iaf. Självklart var det dimma den dagen. Söndagen kom och det var dags att åka hem. Inget åk den dagen heller. Orken fanns inte utan jag ville bara hem till min man och mina barn. Kul jul säger jag bara. Som sagt.. det blir aldrig som man tänkt sig. Ska man se det positivt fick jag ju kurera mig i lugn och ro utan att behöva tänka på allt här hemma. Det var väl bra men fy fan vilken jävla otur man kan ha.


Idag ska jag till läkaren med misstänkt bihåleinflammation. Nu har det gått en vecka sen jag gick hem från jobbet så man får väl försöka fixa ett sånt där intyg.

Fick nyss ett mejl från Kläppen.se.


"Hej! Vi hoppas att Din vistelse hos oss har varit trevlig och att du har upplevt mycket och samtidigt fått lite avkoppling ..."


Fuck U Jag hatar snö.


 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Skapa flashcards