FruAndersson

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Andersson - 11 mars 2011 20:37

Min lilla skrutta har varit med Moa hela dagen idag. Jag behövde verkligen avlastning då natten blev jobbig och Jonas jobbar kväll. Samuel rasslar hela han och jag är som sagt inte heller pigg. Jonas åkte till läkaren med honom idag på morgonen och tydligen fanns det slem i lungorna men inget som tydde på lunginflamation. Eftersom han har så mycket slem i luftvägarna och hostar så har han spytt ner hela mig och sig själv med tuttmjölk, inte en gång utan två! Andra gången satt vi i soffan och han gjorde någon konstig grimas och sen blurp! som tur var missade han soffan men prickade in min tröja, byxor och sig själv, fast hellre oss än soffan, den är lite kämpig att få in i duschen. På rådgivningen sa de att det inte alls var omöjligt att slemmet gjorde så att små barn kräktes. Snutten! Han har det inte lätt nu.


Jag har iaf lyckats släpa mig iväg på informationsmöte inför nya tjänsten idag så nu när man har fått lite mer insyn i vad det handlar om så är man så klart ännu mer supersugen på att få jobbet. Måste vänta ända till den 22:a till min intervju.. och det var ÄNNU längre intervju än vad jag trodde... 3 timmar och inte två!!! En och en halv med chefer och lika lång tid med fackliga representanter. Kan man babbla om sig själv i en och en halv timme? och sedan upprepa allt igen? Jorå, jag ska nog lyckas.


Intervjuaren - jaha, och nu vill vi att du berättar lite om dig själv...


Jag - ... Jahapp ... som ni ser så var jag snabbast i flocken.. föddes på BB i Södertälje... började krypa när jag var...  tog mitt första steg när jag var.... i första klass fick jag sy fyra stygn vid höger öga... 

(En och en halv timme senare) ..... och här är jag nu! TADAAA!


(högljudda snaaaaark)


Bra taktik, den kör jag på!



Btw... fan va fjantiga de ser ut i Let´s dance, är det någon som allvarligt GILLAR att se eländet? *zapp*


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards