FruAndersson

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Andersson - 15 januari 2011 13:09

Är det något jag saknar så är det tålamod. Men som kompensation för detta så är jag förbannat envis så jag ger mig aldrig även om jag kan få ett eller fler utbrott när saker inte fungerar/går som de ska. Idag handlade det om min kamera. Jag skulle försöka läsa mig till hur inställningarna ska vara för att fotografera vattendroppar. Oj så enkelt det ska vara men jag har konstaterat att det är det då fan inte. Man får helt enkelt testa sig fram fast jag lärde mig faktiskt en del nya inställningar i kameran så något gott kom det väl ur det hela. Toppen på allt detta har jag en ur-sur bebis som inte låter mig göra någonting. Han vill inte ligga, inte sitta, utan BARA bäras ska det vara och det orkar man ju inte hela tiden. Han är väldigt kontaktsökande och vill helst att man ska latja med honom hela tiden. Då är han glad. Inatt vaknade han sex till sju gånger så jag är rätt trött idag. Förkylningen har inte gett med sig. Hoppas det är sista skedet nu då jag hostar nåt så fruktansvärt.

 

Nyhet! Har anmält mig till en fotokurs! Den börjar nu i vår och det ska bli riktigt spännande! Samuel tar flaskan jättebra nu så en kvällskurs kan jag minsann unna mig.

 

Ikväll blir det PARTY här hemma. Jonas ska ha 30 års fest med vännerna.  Jag Samuel och Saga åker hem till Anna och sover. Festandet får jag allt vänta med ett tag till. Fast visst är man bra sugen på en iskall öl :-)

 

Några år sedan i statsparken...

 

  

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards