FruAndersson

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Andersson - 17 januari 2011 10:58

Rolig kö va? Ja den känns så lång iaf.. självklart skriver jag om Telia och deras förbannade sk "service". Nu krånglar både nätet och telefonen för femtioelfte gången och då kan man så klart bara ringa med mobilen eftersom telefonen lägger av och internet med för den delen. Det kommer och går hela tiden och det problemet var det förut med. It sucks!!! Sist blev vi kompenserade iaf och det är inte mer än rätt. 

 

Den här helgen var det fest i huset. Jag tog kidsen och åkte till Anna och sov över. Blev en mysig kväll med film, godis och mys. Tack Anna för att vi fick bosätta oss hos dig. We´ll be back!

 

Den här natten vaknade lille herrn vid 03.20 Skojigt värre. Jag trodde aldrig han skulle somna om men det gjorde han faktiskt rätt snabbt. Fast själv var man ju vaken. Tog ett tag att somna om. När jag återigen vaknade hade jag världens huvudvärk så jag trodde jag skulle dö. Bara å stoppa i sig alvedon. 

Ute är det grått och trist och jag har en understimulerad Saga som far runt och ställer till otyg. Ops! Nu får jag visst besök... bye ... så länge. 

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards