FruAndersson

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Andersson - 25 januari 2011 15:14

Alla de som känner mig vet att jag har en förkärlek för växter och plantering. Gissa om man blev glad när man köpte hus för ett år sedan och fick en egen TRÄDGÅRD!!!! Jag vet inte varför men jag har alltid gillat känslan av att få se plantor växa och frodas Att ge varje enskild växt det den behöver för att överleva. För det krävs en del, vissa är lättare än andra men jag tror inte att någon växt blir riktigt vad den kan bli utan... kärlek och omsorg :-) 

       

Av Andersson - 25 januari 2011 12:04

Någonting har hänt med min rygg. Det gör ont när jag tittar åt höger. Titta inte åt höger då säger ni men jag försäkrar, det är inte lätt. Fru Andersson som aldrig ens haft nackspärr tycker detta är högst obehagligt. Smärtan strålar från mitten, mellan skuldrorna och nedåt. Hoppas verkligen det inte blir värre för ont i ryggen och lyfta spädbarn går inte ihop. Det är förmodligen där någonstans det gått fel. Jag får kurera mig med något som lindrar all världens smärtor och krämpor... choklad! Pröva, jag lovar det gör susen ;-)

 

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig om något

0 besvarade frågor

Gästbok

Bloggerfy.com

Öka din bloggtrafik

Gillar att läsa


Ovido - Quiz & Flashcards